Можливість стагнації або рецесії світової економіки має значний вплив як на життя мільйонів звичайних громадян в усьому світі, так і на бізнес, починаючи від маленьких онлайн-магазинів, закінчуючи величезними корпораціями.

Що на сьогоднішній день підприємці в усьому світі роблять для того, щоб бізнес не лише вижив, але і розвивався? Обов’язково врахуйте дані поради для захисту та розвитку власної справи!

Потрібно:
🔹Спрямувати інвестиції на маркетингові стратегії, які стимулюють онлайн-продажі.
🔹Скоротити інвестиції на короткострокові продажі, натомість варто зосередитись на підтримці життєздатності бренду.
🔹Перебудувати бюджети під «домашні» опції та доставку. Тобто, максимальне орієнтуватися на отримання послуг/продуктів клієнтом вдома.
🔹Змістити фокус від просування продуктів преміум класу до предметів повсякденного вжитку.
🔹Використовувати креативність для вдалого реагування на виклики, пов’язані із кризою.

На перший погляд може здатися, що малий бізнес, особливо хендмейд індустрія, не мають шансів на існування. Проте не втрачайте надії! Життя продовжується, люди продовжують відзначати дні народження та інші важливі для себе свята і просто бажають відволіктися від наявної ситуації. Із закриттям торгівельних центрів, опції для пошуку та придбання подарунків значно скоротилися. Тож ви маєте можливість зайняти саме цю нішу!

***
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *