А ви знаєте, які інструменти можливо використовувати у е-комерції для втримання уваги покупця та загалом для збільшення кількості продажів?

Таким інструментом безумовно є віджети 👁️‍🗨️

Віджети – це контент-модулі, які вбудовуються у веб-сайт. Простою мовою, це різноманітні додаткові сервіси, які можливо підключати до свого сайту.

 Ви точно зіштовхувалися із ситуацією, коли через кілька днів після замовлення певного товару, ви отримували листа із промокодом на купівлю цього продукту.

 Ефективність таких «пізніх» знижок є мінімальною.
Натомість для того, щоб вчасно звернутися до клієнта, варто використовувати спеціальні віджети. Наприклад, ви можете сформувати спецпропозицію щодо певного товару, коли клієнт виявляє зацікавленість, саме у момент перегляду сайту. Це буквально виглядає як «спливаюче вікно».

 При цьому варто враховувати, що спливаючі вікна, які недоречно з’являються та закривають потрібну інформацію, навпаки можуть роздратувати клієнта. Саме тому варто підключати так звані «розумні» віджети, які працюють на основі штучного інтелекту, аналізують поведінку покупця під час сесії – перегляду сайту, для розрахунку оптимального моменту для демонстрації пропозиції.

***
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *