Сьогодні продовжуємо нашу серію про те, кому не варто займатися хендмейд бізнесом.
Отже, кому все ж таки не варто?
🔹Ви не вірите в успіх або швидко здаєтесь
Ви можете не розбиратися у процесах просування, не вміти продавати і не бути дуже обізнаними в усіх цих «комп’ютерних» штуках. Цьому всьому можна навчитися. Вірити у себе, як у майстра, достойно оцінювати свою працю і професіоналізм та бути впевненими, що якщо не лінуватися і робити усе необхідне для досягнення мети, то все вдасться. Якщо спробував – кинув, «не моє» – це ваша життєва тактика ведення справ, то хендмейд бізнес не для вас.
🔹Ви не готові вкладатися матеріально
Починаючи свій мікробізнес, будьте готові, що в нього доведеться вливати і вливати ваші гроші. Окрім витрат на виробництво, тепер вам точно знадобляться ресурси як мінімум на просування.
Може пройти багато часу, перш ніж ви почнете отримувати регулярні гроші від продажів ваших виробів. Якщо ви виділили із сімейного бюджету певну суму і не гривнею більше, якщо ви морально не готові вкладати ще й у розвиток своєї творчості (якісні матеріали, навчальні семінари, тощо) та просування (рекламу, візитівки, упаковку і т.д.), то бізнес у вас навряд вдасться.
🔹Ви не готові розвиватися
Ви чудово вмієте щось робити, можливо це навіть добре продається. Проте стагнація у творчості рано чи пізно призведе і до стагнації у продажах. Розширення асортименту, освоєння нових технік у вашому виді творчості, відстежування тенденцій та купівельного інтересу – це необхідність, якщо ви прагнете, щоб ваш хендмейд і надалі приносив вам дохід. Неможливо постійно виїжджати на одному і тому ж, і при цьому мати безперервний усіх.
Найголовніше – хоч можливо ви і володієте перерахованим набором, але все одно маєте величезне бажання, пробуйте! Завжди є винятки із правил і саме ви можете ним стати!
***
Проект «Просування мікро-, малих та середніх підприємств Донецької та Луганської областей через розвиток електронної комерції та використання онлайн-платформ для торгівлі» (E-trade Cхід) реалізує ГО «Український Центр Громадянських Ініціатив «Світло». Проект «E-trade Cхід «Виробляй локально, продавай глобально!» реалізується в рамках Проекту USAID «Економічна підтримка Східної України».
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID). Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «УЦГІ «Світло» і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.