Усі ми звикли до продажів у соціальних мережах, особливо у Facebook та Instagram. Проте такий месенджер, як Telegram, також має величезний потенціал для підприємців.

💲Трохи статистики. Кожного дня у Telegram з’являється від 500 тисяч нових користувачів. Щомісячно у каналах Telegram відзначається приблизно 30 мільярдів переглядів, загальна аудиторія яких нараховує приблизно 80 мільярдів людей.

💲Наприклад, у сусідній Росії, онлайн-продажі через цей месенджер склали 1,1 млрд руб. у 2019 році. Аналогічна статистика щодо України, на жаль, недоступна.
Кількість українських користувачів Telegram складає вже більше 5 мільйонів.

Багатообіцяюче, правда? Присутність у Telegram починається із визначення формату активності та ваших цілей.

👉Ви можете обрати серед таких форм взаємодії: чат, бот, канал. Чат – це гарний спосіб показати відкритість та підвищувати лояльність клієнтів; бот дозволяє виконувати певні задачі для вас або ваших клієнтів, він може повідомляти про актуальні акції, знижки, поповнення асортименту; канал буде вдалим рішенням для бізнесу, у яких наявні новини та оновлення на регулярній основі.
Якщо ви один раз увійдете у контакт із вашим покупцем, йому і надалі можна буде надсилати ваші розсилки.

Які кроки варто зробити, щоб розширити свою аудиторію завдяки Telegram?

👉Знайдіть для даного месенджера щось справді унікальне: особливі пропозиції, щось, що анонсується лише тут. Це дозволить «перелити» частину аудиторії із сайту чи іншої соцмережі сюди. Але вам доведеться розділити власний контент.

👉Можливо робити рекламні публікації в інших каналах та чатах Telegram, але варто знайти мікро-лідерів думок, якщо ви працюєте у конкретних регіонах.

👉Продумайте, чим може захоплюватися ваша аудиторія. Наприклад, домашній текстиль можна просувати на базі вже існуючих каналів на теми дизайну приміщення, ремонту, тощо.

👉Так, реклама тут працює інакше, аніж в інших соцмережах, однак і конкуренція у даному месенджері поки що є набагато нижчою.

***
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *