Тенденції у діджитал- та інфлюєнс-маркетингу. Які дві ключові речі необхідно знати брендам?

🔎 Цифрові технології припинили бути засобом привернення уваги, тепер вони є важливим інструментом ведення бізнесу.

👉 Компанії, які надають своїм клієнтам сучасні цифрові технології, користуються набагато вищим попитом. Загалом сьогодні найбільш актуальним є тренд самообслуговування, тобто, можливість здійснити покупку максимально без втручання продавця.

🔎 Лідери компаній повинні вийти «з тіні».

👉 У часи, коли відбувається безліч соціальних та політичних перетворень, для багатьох покупців має значення ставлення бренду до різних ситуацій. Саме тому лідерам важливо висловлюватися щодо актуальних проблем.

👉 Проте варто також зважати на доречність. Наприклад, протести у певній країні не є «цільовою» проблемою бренду мила. Натомість скандали із тестуванням продукції на тваринах можуть бути такою проблемою, щодо якої варто висловитися.

***
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *