Продовжуємо розповідати про останні тренди просування продукції у соціальних мережах.

🔎 У 2020 набуватиме популярності так званий «User Generated Content» – це контент, який створюється не брендом, а користувачами. Тобто, ви починаєте розміщувати фото та відео, які роблять ваші підписники, з відгуками про вашу продукцію тощо.

🔎 Ще важливим елементом продажів у соцмережах є чат-боти. Деякі експерти вважають, що цього року боти стануть менш популярними. Проте також очікується і покращення їхньою роботи. Ви можете створювати чат-ботів у соцмережах для допомоги у виборі товару, питань з оплатою і т.д.

🔎 Цього року також продовжить розвиватися створення маркетплейсів всередині соцмереж. Тобто, вони ставатимуть повноцінними майданчиками для продажів і будуть володіти усім необхідним функціоналом. В контексті цього, також будуть розвиватися сервіси для оплати у соцмережах – цифрові гаманці, криптовалюта.

Бажаємо вдалих продажів!

***

Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *