Яким би чудовим не був ваш продукт або компанія, у вашому житті все одно колись можуть з’явитися негативні відгуки та коментарі. Що варто робити у таких випадках?

 Не варто видаляти негативні коментарі.
У клієнтів може скластися таке враження, наче компанія намагається щось приховати. Коментарі варто видаляти тоді, коли вони принижують конкретну особистість.

 Намагайтеся відповісти на коментар якомога швидше. Якщо ви не впевнені щодо відповіді, варто принаймні продемонструвати клієнту, що ви побачили даний відгук і обов’язково відреагуєте на нього найближчим часом.

 Пам’ятайте про те, що вашу відповідь будуть читати також інші користувачі. Відслідковуйте активність, яка виникає після негативних відгуків, щоб не пропустити інші неприємні ситуації.

 Найкраще відповідати не лише у форматі вибачень, але і пропонувати конкретний алгоритм вирішення проблеми. Це допоможе не лише уникнути подальшого негативу від конкретного клієнта, але і покаже вас із кращого боку для інших клієнтів.

***
Ця публікація стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Український центр громадянських ініціатив «Світло» і необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *